Slow down...

Vaknade i morse med feber och helt igen satta bihållor. Jätte kul... eller inte..  
Jag kände av de redan igår och jag vet ju precis vad de beror på trots de lyckades jag inte gå och lägga mig tidigare i alla fall... Ibland kan man ju undra hur dom man får bli... Med lite tur lär jag mig kanske nångång i alla fall..

Har lite blandade känslor kring att vara hemma.. Med tanke på febern så var det nog bara bra att ta de lugnt men med tanke på skolan så känns de som att jag har missat en hel del.. Så de blir mycket att ta igen och de är inte vad jag behöver just nu.. Jag har nog mycket i alla fall...

Jag har i alla fall en positiv grej att komma med i dag..
Efter som jag bara har hållit mig ner bäddad hela dagen fick jag tillfälle att se på min nya favorit serie.
 
Sons of Anarchy

E
fter ett avsnitt var jag såld och nu är jag inne på andra säsongen.
Vet inte vad jag ska säga men den känns... sant på något vis.

I morgon är de skola igen har inte tid att vara sjuk en dag till..

Nu ska jag återgå till serien.. den får mig att sluta tänka för en stund...
För övrigt släpp de och överlåt de till GUD! Tack

                                                                                                                                      Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0