Iskall

Förkylningen har lagt sig och min kropp börjar betesig som den ska igen.
De känns skönt. Avskyr att vara sjuk...
Så länge kroppen funkar så har man bara en sak att fokusera på..
Härnan och alla dess knepiga känslosignaler eller vad man ska kalla de för..

Men jag har lärt mig av den bästa.
Hur man bara stänger av. Det är som att bara trycka på en knapp. Sen bara borta.
Helt underbart.. trodde inte på de först..
Att stänga ute sina känslor.. kan de verkligen vara bra..
Bra och bra vet jag väl inte men de funkar för stunden..

Att vara iskall kanske är min grej i alla fall.. Även om jag inte litar på mig själv..
Men de finns en nackdel.. Natten.. Om man lyckas somna är de lugnt... Om inte.. Väldigt jobbigt..

Ska prova nu om de går om inte får jag lösa de på nått annat sätt..
sova måste jag hur som helst...

                                                                           Natti Natt!

                                                                                                                                          Kisses Yoannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0