Inspiration...

Idéer och inspiration kan man plocka vart man vill...
De kan vara något man sett eller hört eller ett behov av något slag. 
De kan även vara en känsla eller ett tillstånd som inspirerar.

I början förstod jag inte att de va så..
Utan jag letade hela tiden efter saker jag redan sett.
Men nu förstår jag på ett annat sätt...
Man måste vidga tankarna och sitt sett att tänka för att hitta dom nya möjligheterna..
För att ska något nytt.

Glöm aldrig att ALLT som händer sker av en anledning.
Och de gör oss till dom vi är.
Det kan vara både tufft och underbart.
Deras gemensamma nämnare är att vi växer.

Livet är ingen saga och kommer aldrig att bli det!

Pussar YoannaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0