Känslor...

Känner en oro som jag inte blir klok på.
Som en liten kattunge som tappat bort sin mamma..
Jag vet inte vad jag ska kunna göra åt de.. och de får mig också att känna mig maktlös..
Jag vill inte känna så här.. de är påfrästande.. De känns som om jag gjort något fel.. Men vad?

Ibland hade de varit skönt att kunna stänga av alla känslor bara.. klicka på en knapp och inte känna något.
Men nu går ju inte de. Och om man sen är så dum så man vill, tror och hoppas att man kan rädda världen så blir allt så mycke mer känslosamt.
När ska jag lära mig?!

Bara ovisheten och oron släpper så blir lättare till i morgon.. Men kan ju alltid hoppas..

Har i alla fall åstakommit något i dag. 
Heldag med mönsterkonstruktion på skolan... Och sen fassnade jag i samma sak när jag väl kom hem. 
Så nu har jag gjort mönster i 1:4 skala på två väskor.
Här har vet en av dom :)



Nu ska jag snart sova och vänta in en ny dag.. som jag hoppas att blir mycket bättre.
och blir de inte de måste jag släppa allt.. och de känns hårt.. :(

Natti Natt!

                                                                                                                             Yoannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0