Tisdag?!

Måste säga att jag tycker att den här dagen har varit riktigt jobbig. Och jag kände de från den sekunden som jag slog upp ögonen i morse..
Har haft en konstig olustkänsla blandat med irritation och oro..
Inte alls så kul.. Jag hoppas i alla fall att morgondagen blir bättre...
De är så konstigt när man får känslan av att de är någon som står en nära som mår lite dålig.. Att man kan känna hur denna känner.. de skapar en vis oro..

Hoppas att de känns bättre imorgon i vilket fall.
De är så mycket enklare att konsentrera sig och att göra ett bra jobb i skolan.

har förövrigt inte gjort så mycket annat än att tråckla en hel dag.. såå himla tråkigt med ett måste. Och med lite tur så blir resultatet bra också. :)

Nu ska jag slö titta lite på Tv sen sova..

Natti natt alla stjärnor på himlen ♥

Puss och Kramar Yonanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0