Tillbaka till dåtiden...

Då va man tillbaka i den lilla orten igen då..

Och allt ser precis lika ut som vanligt.. Jag skulle kunna vara borta i flera år och ändå skulle samma människor gå på samma ställe.. samma affärer skulle finnas och man skulle träffa samma människor när man är och handlar på Ica.
Ja vad ska man säga. Stället är ju i alla fall förutsägbart.. Om man nu är ute efter de..
ja okej då.. de ända som kan ha hänt när man är borta och kommer tillbaka är att en del har bytt partner, skaffat barn eller bara skilt sig. Men observera att de alltid det är samma människor de gäller. För de flyttar väldigt sällan hit några nya..

Saknar stan... att vara anonym är underbart ibland..
Och faktum är att de gör mig inget att sitta på tunnelbanan i 45 min för att ta mig till skolan, de är ibland ganska skönt att bara vara. De går ju inte att stressa fram tunnelbanan den går ju inte fortare för att jag vill de.. De är bara att gilla läget.

Nu ska de bli skönt att få gå och lägga sig i alla fall.. Om jag nu kan somna..
Är trött men jag har en oro som kryper i mig.. Och jag får inte stopp på den. Men de finns inget jag kanske göra så de ända jag kan göra att att försöka låta bli att tänka på de.. Förhoppningsvis går inte min värld under..

                                                    Ska göra ett försöka att sova då..

                                                                    Natti Natt! 
                                                                                                                                       Kramar Yoannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0