Måndag... Sega måndag..

Måste säga att jag tror aldrig att den här dagen ska ta slut. Jag tycker att den har varit lika lång och seg hela dagen. Jag kan inte förstå..
Och jag har ju inte gjort något speciellt heller. Och jag har haft något att göra hela tiden.

Började dagen halv 7 med dom vanliga rutinerna. Sen bussen in till stan och vid skolan 08,48.
När jag vakanade och innan jag kom fram till skolan var jag ganska pigg. Men sen kom de. Jag blev så trött. Så hela dagen har jag inte gjort annat än klippt, markerat, tråklat, nålat, tråklat, markerat, sytt, sprättat. Och tillsist gav jag upp. Precis innan lunch så bråkade en symaskin på min så jag håll på att bli galen. Tur att jag fick äta lite och få lite ny energi. De va precis de som behövdes för efter lunchen gick allt mycke bättre.

Väl hemma blev de fiskpinnar, brockolli och gurkmajonäs.. De kanske låter lite udda men de va himla gott.
Sen lite skapande. Hittade lite som jag klippte och klistrade lite förut så de fortsätte jag med. Och de här va min inspirationen.

 



De Glada 20- talet,
en moodboard som jag gjorde för några veckor sen.
Mycket trevlig inspiration.

Nu blir de någon film tror jag eller en bok. Får se. :) Sen sova!

Natti Natt! ♥ 

                                                                                                                Puss och Kram YoannaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0