Hårfin,vårfin...

Då har man vart på ett oplanerat besök hos frisörskan då. Bästa Martina :)
Skulle igentligen bara dit och få en inpackninga och schampoo men de blev vist lite mer..
Lite klipp och lite fix så hade jag helt plötsligt en mittbena och lite mera lugg :)
Men de kan väl vara kul att prova något annat. Jag gav henne fria händer och där ser man.
Är lite ovan nu till en början men de är väl en vanesak kan jag tänka mig.



Och nu ikväll blir de middag hos moster. Inte alla som blir bjudna på så god mat.
De ska bli trevligt de va länge sen som bara hon och jag umgicks.
Och som de verkar med lite tur så blir de nog årets första grillning också.

Hej Hopp!

                                                                                                                          Puss och Kram Yonanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0