Trendföreläsning och hemläxa

Idag har de varit en ganska spännande dag. Åtminstonde trendföreläsningen, den va jätte intressant.
Henrik Mattsson var både inspirerande, intressant och såå himla kul. Har nog aldrig varit på en så roliga och bra föreläsning.

Simpleism
Dandyism
Complexism

De tråkiga va ju bara att jag inte han göra klart konstruktions uppgiften men de ska jag göra nu tänke jag.
För om jag sparar de till dagen innan de ska lämnas in.
Då kommer jag att få stressa och då gör jag säkert fel.

Ska bli så skönt med fredag i morgon. Sista dagen innan helgen och då ska jag inte göra så mycke.
Blir nog att packa och sen sova bort resten av helgen. Ska bli så skönt att inte behöva göra något alls.
Mys helg med mig själv, sängen, tv, datorn, lyssna lite på tommy nilsson och petter och min favvo bok så klart. Bara boken inte tar slut innan helgen...
Lite egentid kan alla behöva!

Så nu är de dags för hemläxa! Innan Bigest loser börjar.


Tack och godnatt!

                                                                                                                                         Kramar Yonanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0