Torsdag så fort veckan gick..

Då va de trosdag kväll igen då och i morgon är de fredag igen... Så skönt och nästa vecka är de lov. Men ingen rast och ingen ro. Ska sy en topp i skinn. ska bli väldigt spännande har inte fått några mått eller så man de blir nog bra. De är tur att mamma tar emot beställningar åt mig fast jag inte är hemma.
Måste även sy mig en väska under lovet. Den jag har är så tråkig. Och ful... Bara slit och släng och nu är den på väg mot släng..

Fick klar toallkjolen i dag i alla fall. och den blir jättebra. Så himla nöjd. Ska bli kul och se hur den blir i de riktiga tyget också. Svart tunt ylletyg med vekplattor och linning i svart lammnappa. Underbart.

Ska ha mys med min girlfriend hela helgen. Bara hon, jag, melodifestivalen och massa go mat och snacks. Ska bli så kul att umgås med henne i helgen. Sen blir de hemresa på söndag. Inte fullt lika kul... Jag tycker att de börjar bli lite tråkigt att åka tåg och buss under helgerna. Man hinner ju inte göra något annat när man ska hem.
Har räknat ut att jag åker 9 timmar under en helg. Om man ändå kunde sova då istället. Nejdå, de går inte dåå är man väl vaken. Och istället jättetrött när man kommer fram.
Jaja de blir väl bra till slut.

Nu är de dax att sova i alla fall. Har en lång dag imorgon med många olika lektioner. Blir ingen vanlig fredag i skolan.

                                                                             Natti Natt!

                                                                                                                          Puss och Kram Yonanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0