Tankar...

Jag är inte guds bästa barn och kommer aldrig att bli de. Jag tror inte att de är någon som är de. Alla har nog gjort fel någongång. Men jag vet i alla fall att jag har gjort de massor av gånger.
Många gånger suttit i mitten och blivit dragen i från olika håll. I den ena handen är de hjärtat och alla dess känslor och i andra mina för- och nackdelar och funderingar med andra ord hjärnan.
Och hur jag än gör blir de alltid fel. De känns så i alla fall..
Som världens största idiot som aldrig gör något rätt. Varför ska jag känna så.
Men livet går upp och ner.
Ena dagen kan allt bara jättebra och nästa dag kan allt kännas som en spark i magen och ett slag i ansiktet. Saknad och längtan är också något som kan flyga på en bara sådär. De är lätt att drabbas av.

Kan inte allt bara plana ut lite eller vara antingen eller så man har en chans att anpassa sig.
Men livet kan man inte anpassa sig till många gånger. Man måste ta dagen som den kommer.
Annars tar dagen dig i stället.

                                       Nu ska jag försöka sova. Ska prova att inte tänka så mycke.
                  
                                                                          God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0