Söndagsmys..

Idag har jag haft en lika härlig dag som i går. Inte varit utanför dörren en ända gång i dag..
De är så skönt med dagar när man kan gå i myskläder en hel dag, inte behöva tänka på att man ska sminka sig eller fixa håret. Att bara få vara.

Men imorgon är de andra bullar. Då är de bara att gå upp när fåglarna kvittrar utanför fågelholkarna.
De är så okristligt tycker jag.. Att gå upp så tidligt. De är inte min grej, jag tycker bättre om att vakna av sig själv, äta en lugn och härlig frukost och glo på nyhetsmorgon. Men man får inte alltid som man vill..

Har i alla fall fått lite gjort här i dag.. plock, fix och gjort klart de sista på konstruktionerna.
Skönt att allt är klart i alla fall.. Då kan man ta de lugnt i veckan. 

                                       Nu ska jag fortsätta att se på Wallander: Arvet.
                                                          Spännande.. :)

                                                              Natti Natt!

                                                                                                                                  Kramar Yonanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0