Onsdag..

Ja vad ska man säga om denna onsdag... ull, mönster, mönster och åter mönster.

Jag tycker att de är jättekul med mönsterkonstruktion men de har varit men trött och seg dag så jag har inte riktigt haft någon energi men i morgon är de nya tag. Då är de bara att fortsätta med mönster och mer mönster.

Hehe.. jag låter ju inte så positiv men i morgon blir de lite kul i alla fall för då ska vi börja med grundärm. Och en variant som jag inte gjort förut så då gäller de att ha öronen på skaft.

Har gjort klart plaggskissen nu också. Så de blir spännande att se vad de blir för dom på den i morgon.

Nu tror jag att de blir lite läsning innan nattlampan släcks. Jag har ju fassnat för boken Anhörig - Katerina Janouch. Den är så himla bra och intressant. Mycket av de som skrivs är värt att tänka på.

Med blandade känslor som glädje, sorg, hopp, rädsla och jätte stolt ö.. så säger jag god natt.

Imorgon är en annan dag.

                                                                                                                                         Kramar Yonanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0