Melodifestivalmys!

Äntligen lördag.. så himla skönt.. Gå Hupp när man vaknar...
Har haft en super härlig dag med min underbara vän. Till fruskost blev de rostmacka och Prinsessan och Grodan. Vilken härlig film. Ännu en underbar film från Disney. Krokodilen och eldflugan är gulligast i hela filmen. Jag måste se den igen :)

Efter de så handlande vi lite mat och förberede inför kvällen. Till middag blev de vitkålsstuvning och kryddkorv. Inget vidare till lördagsmiddag men de blev väldigt bra och gott framför allt. Och nu tvmys på högnivå...
Melodifestivalen, chips och dipp, godis och läsk. Kan de bli bättre...
Men de va i alla fall bara att mina favoriter gick vidare. Charlotte och Lisa. Vilka bra låtar :) Hoppas att de går för dom sen också.

Med lite tur blir de en till Disneyfilm innan de är dags att sova.

Och i morgon blir de hemresa. Dock inte lika kul. Är så trött på att åka tåg och buss.. Men jag slipper i alla fall åka tillbaka direkt. Jag blir ju hemma en vecka på lov. Både skönt och inte. Ska passa på och jobba lite samtidigt ju så de är inte bara att slappa en hel vecka.. Men de är väl tur att jag har något att göra också.

                                                             Nu blir de Disney.. Toystory :)

                                                      Sen sova så man kommer upp i morgon.

                                                                             Natti Natt!

                                                                                                                           Puss och Kram Yonanna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0