Latmasken..

I dag har de inte hänt mycket. Jag skrev tidigare att jag skulle städa och packa ihop lite i helgen så de blir snyggt till veckan för då orkar man inget. Men nej då.. Jag har varit såå LAT hela dagen.. Eller ja, jag har ju skickat in några arbets ansökningar och varit på Hemköp och handlat..
Så något har jag ju gjort i alla fall.. Men inte de tråkigaste..
Jag kan ju alltid städa och så i morgon eller till veckan men de är jag oftast inte så pigg på.. Men måste man så måste man.. Kan inte låta fåglarna i holken komma ifatt dem lilla latmasken ;) hehe
Nej får fixa lite här inne i morgon...

Sen fortsatte latheten på eftermiddagen med lite blodpudding med keso och lingonsylt, JA jag har ätit BLODPUDDING på en lördag! :D
Sen Melodifestivalen :) Och jag blev totalt förälskad i Molly Sandéns låt. Så himla bra, fin, ljuvlig ja kalla de vad ni vill. Men va ju den sista duon också väldigt roliga och en helt okej låt. Finns en liten risk att det kan bli en sommarplåga.. :)
Men de va i alla fall dom bästa låtarna som gick direkt till finalen i Globen. De är bra de :)

                                  Nu forstätter kvällen med 007 och sen avslutas med min bok :)

                                                                            Natti Natt!

                                                                                                                              Kramar Yonanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0