Längesen sist...

Jaha då va man här på bloggen igen..
Rätt dålig på att uppdatera märker jag.

Har i alla fall flyttat och och börjat skolan på nytt..  så nu är jag på god väg till mitt mål.
Jag hoppas att jag lyckas med de jag vill..
De hoppas jag att alla jag bryr mig om gör också.

Världen skulle bli en så lugn och harmonisk plats om alla vara nöjda och lyckliga med sin tillvara och mådde bra på samma gång. Nu är de ju inte riktigt så tyvärr...

Tyvärr är denna jord en plast full av missnöjda och olyckliga människor som inte mår så bra. Och de blir tyvärr inte på vågot annat vis.

Jag kan väl säga att jag inte är guds bästa barn och att jag har dagar då jag inte är lycklig och glad.
Men jag önskar i alla fall att de vore så..

Livet är inte lätt alla gånger...

                                                                                                                                                  //  YoannaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0