Inte en Semla..

Jaha då har de varit semeladagen idag och jag har inte tyckats äta en enda semla! De är så himla dåligt gjort av mig.. Är riktigt besviken på mig själv, jag orkade inte ens gå på affären och köpa mig en enda semla.
Tragiskt.. Så jag tror att jag måste kompensera de i morgon. Kan ju inte hoppa Semlan bara för att jag va för lat just på själva Semeldagen. Kan inte låta bli att tänka tillbaka på förra året när jag jobbade på Cafét. Då va de semlor överallt. Och då åt man minsann semlor lite oftare.

Förövrligt har jag haft en mysig dag på skolan. Har sytt knapphål en heldag och lyssnat på gamla Disneylåtar.
Hörde några idag som jag inte reflekterat över förut. Finns mycket resurser på Spotify :)

Min Favorit just NU är Skönheten och Odjuret

Väl hemma va de bara att laga lite mat och kolla över läxan till imorgon. Märkte att jag inte hade ett ända plagg som va gjort i 100% polyamid. Och de gjorde hemläxan lite svårare tyvärr men man får göra de bästa av situationen.

Nu blir de sova känner jag. Va så himla trött i morse också. Fast jag somnade strax efter 11.
Får väl se om jag är något piggare imorgon.

                                                                      Sova så gott!
                                                                                                                       Puss och Kramar Yonanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0