Färglära, klipp och klistra

Idag har de varit en så kul dag i skolan.. Ja i alla fall första lektionerna före lunch.
Så hade vi klipp och klistra, så himla kul. Och stoffteckning väldigt intressant. Fick lära mig mycket som jag inte tänkt på innan. Teckna skinn, sammet, chiffong siden m.m.  Jättekul :)

Efter lunch satt vi och lyssnade fram till halv 4 typ på camilla som hade hand om färgläran.
Och vi han inte ens klart. Hon pratade om allt och inget. Ganska kul men stundvis ganska jobbigt också.
Men jag lärde mig något i alla fall. De är ju bra.

I kväll har jag och stockholms bästis haft myskväll. Och de blir lika i morgon också. Är så kul att umgås med en klasskompis på helgerna. Har ju inte gjort de för ens nu. Och de är så kul och så skönt.
Hoppas att vi får en lika härlig tjejkväll i morgon :)

                                                                         Nu är de dags att sova.

                                                                                   Natti Natt! 

                                                                                                                           Puss och Kram Yonanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0