Egentid..

Skönt med fredag igen.. Inte alls så dumt. Jag behöver lite egentid. Tid med bara mig och mina tankar och funderingar. För det är mycket som snurrar i huvudet. Men de blir nog bra snart, de borde de bli.
Det va länge sen jag hade egentid.
Jag är ju expert på att skita i mig själv och sätta alla andra och deras tankar och funderingar i fokus.
Dags att bli lite ego på de viset kanske. Bry sig om sig själv.
För jag har märkt att jag inte kan få någon annan att må bra om jag inte själv mår bra.
Så de är prio 1 på min lista över saker jag ska göra hädanefter.
Jag tror att jag inte fattade de där förut... att man måste de..
Eftersom jag alltid har prioriterat andra har jag nog omedvetet knuffat bort mina egna känslor...
Så när man väl blir ensam och börjar tänka mycket så blir de väldigt jobbigt.. obehagligt.. obekvämt...
De är först när man bearbetat dessa jobbigheter som man kan må lite bättre och känna sig bekväm med sig själv.

I morgon är de mysläge hela dagen.. ska dock försöka ta mig på coop eller ica för att köpa lite mat. Man måste ju leva av något. Och med lite tur kanske jag orkar packa och städa lite också :)

Men nu är de Xmen origns: Wolverine på tvn.. och i morgon sova tills jag vaknar :)

                                                                         Natti Natt!

                                                                                                                                   Kramar Yo nanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0