Beckmans och knapphål..

Måndag.. Måndagar... Gud vilka jobbiga dagar... Då har man haft en lugn och skön helg då man har fått sova hur länge man vill och så.. Och sen Måndag.. Klockan ringer, ögonen vägrar att öppna sig och de ända man vill är att vrida sig ett halft varv i sängen och somna om... Men nej så.. De är bara att gå upp.. Väl i skolan yrvaken är de bara att kämpa på.
Idag har vi sytt knapphål. Jättekul... Eller ja helt okej i alla fall när man blev duktig på alla olika moment som skulle göras. Trodde inte riktigt att de va så mycket olika stygn och trocklingar på ett litet knapphål.. Så de ska vi fortsätta med i morgon också. Lärarinnan sa att vi skulle göra 99 stycken innan vi va säkra på hur man gjorde men jag tror att jag drar ner de till 10. Fler tänker jag inte göra i alla fall.. ;P

Halv 6 vara jag och några till från klassen på väg till Beckmans för öppet hus vilket var jätte spännande.
Frågade ut några tjejer om skolan och blev så himla peppad på att söka in. Så vi får väl se hur läget är när jag är klar på tillskärarakademin. Men jag är sugen i alla fall..

Hemma halv 8 och trött som satan.. Och nu är klockan snart 11 och jag känner att de är dax att krypa ner i sängen. Så att man slipper en jobbig tisdagsmorgon.

Natti Natt!

Puss och Kram Yonanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0