hmm...

De har varit och känt mig konstigt nervös hela dagen fast jag inte vet varför..
Som om att de är något som är oklart eller så..
Hoppas de känns bättre i morgon i alla fall..

Har varit rörigt i huvudet hela dagen..
Jag brukar tycka om mönsterkonstruktion men i dag va de bara jobbigt..
Lyckades tejpa mina papper fel.. med de gick bra tillslut bara jag fick ordning på de..

Och nu efter en god middag med omelett och majs :) inte så glammigt men gott :)

Nu snart ska de sovas så jag blir lite piggare i morgon.

                                                                                                                                           Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0