Nu vänder de

Tänk hur dagarnaa går upp och ner... Till och med timmarna kan växla så snabbt...
Från att man är jätteglad och högt ovan molnen till att man är långt nere och känner sig värdelös.
Det går så fort när de svänger och de gäller att hålla i sig så man inte ramlar...

Den sista tiden har jag kännt mig nere och oförstående. Men nu i kväll tror jag att de vände för man kommer till en punkt där de inte kan bli värre. Och den nådde jag i dag så nu måste de bara bli bättre och de känns redan så. :)

Jag kan inte förstå hur en ända människa, kan göra att man mår hur bra som helst, och även hur dåligt som helst.
Och allt kan bero på bara ett par ord. Det är ju egentligen löjligt men de är väl så det är när man har känslor.
Hade jag fått bestämma så hade jag varit utan helt och hållet. För det borde vara mycket enklare då tycker jag. Men samtidigat så är ju känslan av att vara förälskad så underbar så man vill ju inte vara utan den heller. Även om den kan vara jobbig ibland.

Längtar till i morgon, känner att de kan bli en riktigt bra dag. Och de va länge sen jag hade en sån nu. :)
Hoppas solen skiner också så man kanske kan vara ute och göra något på eftermiddagen. De hade ju varit trevligt.
Ska ju inte jobba i alla fall och de är nästan skönast. Jag behöver vara lite ledig ibland, minns inte när jag var ledig sist... Måste vara flera månader sen jag var ledig en hel helg.

Nu ska jag i alla fall sova. Känner att de är läge för de. Så jag orkar med morgondagen :)

Saknar dig när du inte är här ♥ God natt!

Puss Puss YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0