Tillbaka till vardagen...

Tänk så skönt de kan vara att vara helt ledig en HEL helg och kunna göra precis de man känner för. :)
De har inte varit så här gött på länge. De är värt så hilma mycke. Inte för att jag har sovit så mycke som jag hade hoppats på men i alla fall. Har haft super kul och jätte mysig helg. Är bara en sak som fattas men de löser sig så småningom... Ingen ide att fundera på.

De bästa av allt är att jag är glad och mår bra! Underbart! *ler*

Idag var man tillbaka till vardagen och jobb. Tur att man älskar sitt jobb och dom man jobbar med :)
Men de känns att man har varit ledig. Har inte samma tempo som förra veckan, men de blir bättre under veckan... :)
Och i morgon har jag sovmorgon och de är ju inte heller så dumt. Börjar ju inte förens kl. 10.00 :)

Nu ska jag se klart på mitt favvo tvprogram NCIS och tekopp :) Sen blir de sängen! :)

God Natt och sov så gott för de ska jag! :)

Puss puss YoannaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0