Tick Tack Tick Tack

Tänk så fort en vecka går. Jag tyckte att de just va måndag och nu är de redan torsdag och i morgon är de fredag och sen helg. Då jag är helt ledig. Det kommer att kännas konstigt har ju inte varit ledig en helg på flera månader. Undra vad man ska hitta på? Om det är fint väder kanske man kan åka ut till stugan men de beror ju på mamma och pappa om dom ska dit. Jaja, vi får väl se hur jag jag. Har ju hur som helst två dagar kvar innan det är dags.

Känner mig i alla fall mycke piggare i dag. Fick tillbaka lite energi under natten. Och de va välbehövligt kan jag säga. Hade ingen energi kvar i går. Vet inte vad som hände. Jag har väl känt så förut men de var bara som om någon sög ut all energi ur mig.

Nu ska jag då åka och jobba.

Ha en bra dag!
Puss och Kram YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0