Tankar som snurrar...

Hur ska man gör om man vill något men inte kan?

Jag vill hjälpa, jag vill stötta... Men jag kan inte.
Jag vill så himla mycket men det går bara inte. Jag har bara 24 timmar på de här dygnet och sover mellan 4-5 av dom timmarna. Vilket redan är för lite som det är. Måste försöka prioritera mig själv så att jag är på topp. Annars är de svårt att hjälpa någon annan. Hur mycke man än vill.
Och inte hjälper de att man ska fantisera ihop hur saker och ting är, de tar också bara tid och enerig. Man målar ju alltid upp de värsta. Jag kan inte ge den energin och tiden just nu. Det är för mycket som det är. Om man bara kunde stänga av omvärlden tills jag känner att jag har kommit ikapp mig själv.
Funderar på att slå av telefonen och datorn i några dagar. Och bara åka någonstans utan att berätta för någon. Så skönt de skulle vara!
Är ju ledig i helgen så jag kanske gör så, bara försvinner ett tag. Utan att någon vet vart. För vem skulle sakna mig? Säkert någon, men dom som verkligen bryr sig skulle se till att de inte händer. Och skulle se till att jag är glad och mår bra varje dag. Det är inte mycket som krävs.

Varför är de så svårt att vara lycklig?


Det är så lätt att ha ett glatt yttre, för att spela teater är en del av mitt liv.
För då kommer inga frågor, som man inte kan besvara. Då är det bara att le.


Nu ska jag väl ändå prova sova, ska ju jobba i morgon. Tur att jag har lite sovmorgon i alla fall.

God Natt, Jag saknar dig de vet du! Vill så mycke mer men vet inte om jag orkar just nu, ovisheten knäcker mig. Förlåt.

Pussar YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0