Städa, plocka, fixa...

Måndagar... Inte så illa i alla fall tycker jag.
Är nog en av dom få som tycker om måndagar.

Har haft en trevlig dag på jobbet, började inte för ens 11 så jag hade gått om tid innan att mysa i soffan och bara må gott. Lika som nu :)

Men nu i kväll har jag varit väldigt duktig och fått ganska mycket gjort.
Har börjat med pappren till firma och dom privata... kände att högen hade blivit lite för stor. Men nu har jag börjat i alla fall. Sen städade jag lite och plockade jag lite.. Så nu är de lite mer ordning på endel ställen i lägenheten i alla fall. Sen letade jag som en galning efter receptet på mina kontaktlinser men hittade inte de så jag fick inprovicera så de blir väl som de blir. Kolla de lite på dom gamla så de får duga. Sist blev de matlagning, korvgryta och ris!
Mums!!

Se vad man hinner med på en kväll mellan 20.00 och 23.00.
Men nu är de dags för sängen i alla fall... Så man kommer upp i morgon :)
Och snart kommer ju älskningen också...

Natti Natti!!

Puss & Kram YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0