hmm...

Varför ska de aldrig bli som man tänkt sig?
Om man börjar dagen med att bestämma sig för att man inte ska bry sig mer.
Att man lägger ner allt som har med känslor att göra.

Det går jättebra i två timmar sen blir man påminnd om hur man känner. Men man förstår inte.
Dagen travar på och man gör allt för att slippa tänka. Och när man tror att dagen är slut och att man äntligen kan pusta ut så händer något unexpectedly.... Å så var man där igen..

Varför blir de så? Kan man inte bara blunda? Nej tydligen inte...
Jag har lovat mig själv så mycke nu på sista tiden... eller rättare sagt de sista 9 månaderna. Och jag lyckas inte hålla de. Blir så besviken på mig själv..

För de värsta är att jag vet vad jag borde och jag vet vad jag skulle ha gjort men de blir aldrig så....
Och alla dessa känslor tar bara så fruktansvärt mycke energi i från mig och de går ut över min firma. Och de känns inte alls rätt. Vill ju ha inspiration till att skapa och göra saker men den finns inte. För det är så mycke annat som tar plats i mitt huvud som jag orkar inte.
Har så många idéer som jag vill förverkliga men de går inte. Finns ingen tid eller energi för det.

Vet inte hur jag ska lösa allt detta.
Det går ju inte bara att glömma heller... eller rättare sagt jag vill inte fast jag borde.
För mitt bästa!

Kan inte allt bara fixa sig i stället, så mycket enklare de hade varit...
Men de är tydligen inte så enkelt... FAN!

Vill ju känna mig prioriterad och de gör jag inte... Inte av någon...

Men nu ska jag sova. Annars kommer jag aldrig upp i morgon.
Kanske blir en bättre dag då.. Hoppas i alla fall.. Men de verkar ju tveksamt...

God natt!

Puss & Kram YoannaH





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0