Fredag!

Ledig i dag! Inte alla fredagar man får vara ledig och umgås med någon man tycker om.
Man får vakna i lugn och ro och efter en stund står frukosten på bordet :) Kan de bli bättre :) De tror jag inte.

Undra vi vi ska hitta på i dag. Finns ju lite att välja på men vart ska man börja. Vill ju inte känna att jag måste något.
Nu när jag är helt ledig. Fast i mårgon blir de ju jobb igen. Men de är ju bara mellan halv 9 och 2 så de är ju inte så jobbigt. Sen är man ledig lördag kväll och söndag :)

Har inte riktigt vant mig än, att jag är ledig varje söndag och lördagkväll.
Men det är skönt att jag har slutat på OKQ8, känner att jag inte kan jobba jämt. Måste ju få vara lite ledig och hinna ha lite kul. Och vara med dom jag tycker om. :)

Nehe... Då är de väl dax att ta tag i den här dagen då!


De är inte lätt att hålla fokus om man är kär ♥


See U
Pussar ♥YoannaH♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0