Fredag... igen..

Då har en vecka gått och man tycker inte längre att de är konstigt att inte ha barn runt sig.
Men jag måste i alla fall säga att jag saknar de. En liten krabbat som springer runt benen på en och skrattar...

Visst blir jag sugen på att skaffa barn men de är inte så bara. Och just nu känner jag att de är annat jag måste göra först. Som att jobba och sen plugga lite mer så man har på papper vad man kan. De är ju tydligen ganska så noga...

Nu sitter jag hemma och lyssnar på gamla godingar från en svunnen tid... de kan bli så när men kollar igenom vad man har på datorn. Och så många minnen som kommer tillbaka...
En del väldigt roliga och en del vill man bara förtränga...

Några av låtarna är:

Id do anything - Simple plan
Lay back in the arms of someone - Smokie
Something on your mind - TakiDa
Kom Tillbaks - Magnum Bonum
Just a minute - Venke Knutson
Famous last words - My Chemical Romance
Long way to happy - Pink
Poison - Groove Coverage

Annorlunda mix kanske... Men jag kan lova att den playlisten som jag har lagt ihop i kväll är ännu mer mixad :P
Men de är kul att lyssna på lite olika och inte bara samma.

Hittade ett gammalt kort också :)

När man ser hur man går ut för några år sen så ser man så många förändringar... Tur att de mesta är positivt!

Nu ska jag nog ta och krypa under täcket innan jag somna där jag sitter...
Ska ju jobba i morgon, inte så peppad men de går... Kommer kanske igång lagom till melodikrysset :)

Natti Natt!

Puss & Kram YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0