Barn och ledig, Underbart!

Vaknade kl. 04.00 och där gick startskottet på den här dagen :)
Bara upp och hoppa, men lite mys med lillkillen blev de :) tur att man fick ligga kvar lite i alla fall... älsklingen fixade frukost så de va bara att sätta sig när den stod på bordet. Tänk att man kan ha de så bra. :)

Efter frukost blev de film och tvätt hängning medan pappa sov... Sen somnade lillen också till slut vid 9 tiden, tillsammans med Tellebabis. Så gött de kan vara att ha ett sovade barn i famnen :) Synd bara att inte jag kunde somna... Men men, de gör mig inget.

På eftermiddagen blev de shopping och påhälsning :) Men de är väl ingen sak med sånna goa killar.
2 linnen och en byxa till mig och en jacka till lillen :) Så lite grejer fick vi ihop.

Nu sussar den lilla sötnosen i egen säng efter en lång men mysig dag.
Och i morgon kommer att bli lika bra. Med pulka och annat kul.

Nu ska jag krypa ner brevid älsklingen och sova några timmar i hopp om att klockan ska bli 6 innan gofisen vaknar.

God natt och sov så gott för de ska jag!

Puss & Kram YoannaH

Kommentarer
Postat av: MODE MED MILNE

SVAR: visst va den :D ja, samma här. slappa! va händer i helgen då? hoppas du har det bra i den härliga vårsolen :D kram

2011-03-24 @ 19:30:53
URL: http://milne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0