Vad kallas de?

Om man beter sig mot varandra när man träffas, som om man skulle vara tillsammans, fast man inte är de..
Vad är man då?? Bara funderar...
Finns det något namn på en sånn typ av relation så man vet hur allt är...
Även om man trivs med hur läget är så vill man ju veta hur man ska tolka de.
Personligen anser jag att man är mer än vänner, mycket mer.. så därför är de fel att säga att man bara är vänner.
För man gör inte samma saker med sina vänner som man gör med den man tycker om. Inte jag i alla fall. Så därför är jag lite fundersam just nu.

I en sånn situation är de lite svårt att veta hur man ska tolka läget.
Är man singel eller är man med någon??
För de känns ju lite konstigt att vara singel fast ändå vara bunden till en person, känslomässigt bunden. För du vet inte om den andra parten känner lika. För han är ju fortfarande singel och kan göra som han vill, vara ute med vem han vill. Och de är just de som är värst.

Det är klart att man behöver inte skynda in i ett förhållande om man inte känner varandra. Men om de känns bra så ser jag ingen anledning till att inte prova lite i alla fall. Man kan ta de försiktigt och gå långsamt fram, bara de känns bra för båda. Vad är de värsta som kan hända??

Man behöver ju inte springa och gifta sig, man behöver inte ens berätta för någon. Men det är viktigt att man vet vart man har varandra.

Så just därför undrar jag:
Vad kallas de när man har en sådan relation? Skulle hemskt gärna vilja ha ett namn på den!


Ska sova på saken... Och hoppas att jag finner svar i morgon :)

Apropå i morgon, då blir de tonfisksmörgåstårta :) Inte av någon speciell anledning, utan mest för att jag har varit sugen på de i flera veckor. Och nu är ingredienserna köpta. Så i morgon blir de :)

Nu är de natten ska ju upp och jobba i morgon.
Älskar mitt jobb på Cafét :) Har ju de bästa cheferna :) Det är inte alla som får jobba med sin bästa vän :)

Nu, Natti Natti!
Puss Puss YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0