Ojojojoj.... räcker de inte nu!

Är det inte de ena så är det de andra...
Men visst är de tur att alla kan snacka... Och påstå massa saker.. Jättebra...
Alla bara säger emot sig själva...
" Jag vill inte bli behandlad så" sen gör dom samma sak själva.
Vad är de för sätt???
En del kommer aldrig att växa upp...
Och för guds skulle släpp de som varit och gå vidare...

Är så irriterad på att man ska få ut för vad alla andra ställer sig i! Kan inte förstå hur de kan vara så.
Men de är klart dom svaga söker sig till dom starka och sen ska en annan lösa problemen. Och när man är snäll och provar så blir allt helt plötsligt mitt fel. Och hur gick då de till??? De undrar jag. :/

Nu ska jag i alla fall sova för jag har ledig dag i morgon :)
Äntligen ledig efter min 10:nde arbetsdag :) Känns som att jag förtjänar de :)

Och om man nu ska få vara ledig så är de väl dax att sova så man kan få något gjort i morgon.
För de kan bli lite dåligt med de annars.. :)

Natti Natti :)

Puss & Kram YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0