Stopp, stopp stanna!!!

Om man skulle stanna och andas en stund...
Inte slänga sig från de ena till de andra..

Nu den sista tiden har det varit mycke känslor i farten. Jag vet inte om jag fixar de...
Jag varken orkar eller har energi till att oroa mig över hur saker och ting är eller ska bli.
Som kille man man inte hålla på och dalta med mig på de viset de fixar jag inte och de känner jag nu.
Det jag behöver är kärlek och trygget. Och de är klart att de är inte alltid så lätt att ge mig uppmärksamhet jag behöver. Men kan man inte de behöver man inte ens prova. Om man inte vill göra mig ledsen...

Så nu stannar jag här ett tag... i nuet..
Tills den rätta visar sig.. :)

Nu ska Jag sova i alla fall, det är en dag i morgon också.

Godnatt!!

Puss och Kram YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0