Sommar!! Nu tack!

Vaknade i dag och de är svinkallt än!!!
Kan de inte bli varmare :) Tror inte ens att bilen vill gå igång men jag måste väl ut och prova förstår jag...
Den har ju inte varit så glad när de har varit över 20 minusgrader :/ Och när man bor mitt i ingenstans är det nästan ett måste att ha bil så man tar sig någonstans... Jaja, vi får väl se hur de går...

Sen blir de ju inte bättre av att man är och kollar i garderoben och hittar studentklänningen som jag sydde i skolan.
Och de roliga är att den passar än :D Har inte haft den på mig sen den dagen och nu när jag tänker efter så är det ganska så länge sen.... Oj, börjar jag att bli gammal??? Nej, sluta inbilla sig sånt :P har ju hela livet framför mig :)


Dax att ta tag i dagen. Är ju ledig :) så jag kanske skulle göra något som jag vill och inte bara sitta inne och tråka :)

Ses ute i kylan i väntan på sommaren ;)

Puss & kram YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0