I just love the 80's

Sitter hemma och går igenom lite bilder från igår. Tänk så kul man kan ha!
Igår var det nämligen tema på folkparken om Malung. 80- tals tema :)
Hur kul som helst. Det är inte ofta som det är maskerad i Malung så man måste ju passa på..
Jag och en kompis hade bestämt att vi skulle ha de hela på blodigt allvar. Och så blev de :)
Fixade kläder, smycken och väskor från 80- talet och sen gjortde vi håret och sminkade oss helrätt :)

Här har ni bildbevis ;P

Men inte vann vi för de... Det va någon annan som knappt hade klättut sig som vann. Jag är ingen dålig förlorare men jag skulle gärna ha tagit ett snack med domaren...

Men kul hade man ju i alla fall så de va ju jättebra. Och många härliga människor som man inte träffat på länge. Hoppas dom fixar någon mer sån här kväll. Fast med ett annat tema. Jag älskar att klä ut mig :)

Efter stängning bar det av hem till min älskade vän, då vi kommit fram till under kvällen att dom inte såg något i sina linser så de va bara att plocka ur dom. Ingen skada skedd men inte blev de någon efter fest heller...

Både jag och hon somnade... inte så dumt :)

Idag har vi legat i hennes soffa hela förmiddagen och halva eftermiddagen. Mycket skönt eftersom jag inte varit riktigt ledig på flera dagar.

Och nu är de Wallander på Tv och en Tekopp i handen. Sen är det dags för sängen.
Men de saknas något... eller någon... :)

Natti Natti!!!

Puss och Kram YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0