Dom är lika allihopa!

Tänk att man aldrig lär sig att alla killar är lika mer eller mindre...
Och är dom inte lika så är dom gay. Så enkelt är de.

När man är upptagen är dom hur på som helst, ringer och messar. Gör allt för att ha kontakt med en. Och om man någon gång är ledsen på sin pojkvän. Så tycker dom att du är tillsammans med en gris och att dom skulle ta hand om dig om du var tillsammans med dom. Men i själva verket är dom inte ett dugg bättre!

Sen när man blir singel och ger dom en chans så slutar dom höra av sig. Och helst när man har träffas ett par gånger och börjar tycka om dom.

Varför är de så? Vad är ni killar så rädda för? Tror ni att de blir bättre eller om ni gör så???
Inte ett dugg, man mår bara dåligt och sen ger man upp och då är de kört för er i alla fall.

Lika som att man aldrig lär sig att gräset inte är grönare på andra sidan...

NEJ!
Från och med nu ska ingen karl få köra med mig!!
Jag ska inte ta något dom säger på allvar.
Jag trodde att jag hade lärt mig något men tydligen inte...
Men nu räcker de....
Vill dom något vettigt så är de MIG dom ska prioritera och uppvakta.
Och inte något annat... Ingen har ensamrätt på mig förens jag säger till.

Jag har skinn på näsan så sätt dig inte på mig!
En riktig kvinna klarar sig själv!

Puss och Kram YoannaH

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det är så sant det du skriver. Ta ingen skit!! :)

2011-02-23 @ 07:04:33
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0