Fullspäckad onsdag!

Då var äntligen den här dagen slut. Eller ja snart i alla fall. Sitter och myser framför tvn tillsammans med Mimmi och en tekopp. Är hundvakt i natt och i morgon för att farmor och farfar skulle bort. Så i kväll är de jag och Mimmi och de ska bli spännande. Hon har ju aldrig sovit hos mig förut så vi för väl se hur de går. Men hon är så snäll och go så de ska nog inte bli några problem.

Fick i alla fall lite gjort idag hos farmor, en kjol och lite andra så prylar. Så jag måste väl fortsätta i morgon så jag blir klar sen blir de väl att fixa inför företagsmässan hela kvällen. Funderar på att kidnappa brorsans hyllor och ha dom på mässan. Jag hoppas bara att dom får plats i min lilla monter. :)

Nej, nu blir de sova så de blir en ny dag.
Har så mycke att stå i.
Då får man väl hoppas att man inte blir urknuffad i natt då.
Men de får jag väl leva med, jag behöver då inte vara ensam i natt i alla fall.

Natti Natti!

Puss och Kram YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0