Måndag och lugnet efter stormen...

Nu är de äntligen måndag kväll och denna dag är över.
De ska bli skönt att få krypa ner i sängen i väntan på nästa dag. För då har jag lite saker att stå i.

Men jag har haft en bra helg i alla fall. Mässan gick jättebra och det var många intresserade och jag fick till och med sälja en del. Så jag har haft jättekul. Men de tar på krafterna att stå på mässa hela dagarna. De va tur att mamma kom dit och bytte av mig på fredagen annars hade jag tuppat av. Tur att jag har henne säger jag då bara. :)

Så hela fredagen var jag haft död. De ända jag gjorde var att laga mat, baka paj, plocka ihop montern och ligga i soffan. Men de tyckte jag att jag förtjänade.

Men nu är allt tillbaka till sin ordning och de är dax att tillverka flera smycken.
Så i morgon blir de att börja beställningarna som jag har fått under mässan. Så får jag se hur långt jag hinner.
Men nu ska jag sova i alla fall.

Godnatt alla mina små!

Puss och kram YoannaH

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 11:45:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0