Måndag... eller..

Dom säger att de är måndag igen men jag vet inte vad jag ska tycka om de. Jag Har jobbat lördag och söndag så jag tro att jag har fredag i dag eller lördag kanske. Vet inte vad som blir bäst än... har inte bestämt mig.

Men en sak vet jag och de är att hur orättvist livet än är så måste man vara stark och kämpa. De känns varken kul eller lätt. Men de är de ända sättet för att klara sig igenom alla de svåra stunder som vi utsätts för.
Jag lider med alla anhöriga och alla vänner till den unga mannen som avled i en tragisk olycka i helgen. Detta kommer att ha stor påverkan på många liv och mycket kan förändras.

Glöm aldrig hur kort livet är, de kan vara över på en sekund.
Ta hand om den du älskar och var ärlig.
Säga de du vill säga, för om en sekund kan de vara försent.
Men de viktigaste är att aldrig glömma.
För så länge som man minns någon så lever dom kvar inom en.
Ett minne kan ingen ta ifrån en.

Det är tragiskt och ledsamt när olyckor sker men man måste ändå blicka framåt. Och fortsätta leva för de tror jag att den unga mannen hade viljat.

Nu ska jag se framåt på den här dagen och prova att få något uträttat.
Börja med att diska kanske.. jo de är ett måste. Ja, ja de blir säkert bra.

See you later!!

Kisses YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0