Stress!!!!

Nu går det undran ska ni veta. Det är inte bara en sak som ska vara klart eller hända innan sommaren börjar på riktigt.

Dessa saker MÅSTE bli klara/ hända.

* Sy klart en beställd balklänning INNAN balen (9 juni).
* Ta bilder till hemsidan.
* Skriva texten till hemsidan.
* Designa och tillverka nya och sommarfina produkter.
* Åka till Mallis 4 dagar (Blir bjuden då kan man inte tacka nej).
* Sy klart de 2 beställda väskorna.

Så nu är det bra att ligga i. Jag kan inte fatta att jag har så mycket att göra.
men det ska väl bli bra någon går det också.

Men nu ska jag nog gå och lägga mig. Så jag kan ta tag i allt i morgon.

Natti natti!

Puss & Kram YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0