Det kan inte bra vara jag....

Det kan inte bara vara jag som vill ha komplimanger om att man är fin och vacker.
Det kan inte bara vara jag som vill att en kille ska kolla på en med drömmande blick och säga "Du är det vackraste jag sett".
Det kan inte bara var jag som vill höra att jag är kvinnan i hans drömmar.

Men det jag undrar är, finns det killar som är så här mot sina flickvänner. Eller är det bara något som är på film.
För vist har killar gett mig komplimanger men då har dom varit fulla och kåta. Och dom gör då tydligen vad som helst för att få må gott en natt.
Men nog om de. För jag har ju fått för mig att det finns sånna här killar, men dom kanske är väldigt sällsynta som ett lodjur eller en järv. En sån ser man heller inte så ofta.

Sen funderar jag också på om man kan påverka själv så att killen kanske blir så. Och om man nu kan, Hur gör man då?

Den ända som kan svara på mina funderingar är nog en kille/pojk/man.

Nu ska jag väl till och laga lite mat.

Kommer ni på något bra. Skriv gärna en rad eller två.

Kramizar YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0