Wettergrendagen!

Nu har jag fått ett så roligt erbjudande och jag tackade ja.

Jag ska nämligen vara jury i i en av tävlingarna på Wettergrendagen. jag vet inte vilken av tävlingarna de blir än de får jag veta till veckan. Inte för att de spelar någon roll men de vore kul om de va Bästa Hantverk.
Jag kom nämligen 2:a i den tävlingen förra året. De var jättekul då i alla fall, hoppas de blir lika kul och att jag får träffa massor av trevliga männskor.

De ska inte bara bli kul att få träffa alla dom spännande UF- företagen utan också att träffa dom andra som hjälpte mig med mitt UF- företag.
Jag tror också att jag ska åka och hälsa på på skolan och lärarna om jag få lite tid över. Har ju inte varit där sen jag tog studenten, och de va ju ett tag sen nu kan man säga.
De har ju hänt ganska mycket sen dess.

Sen måste man ju passa på och shoppa när men är där. De blir ju så sällan nu när jag bor i Malung. Man har ju inte så många affärer att gå i här. Dom få som finns är jättemysiga men de kan vara kul med lite omväxling.
Vi har ju inte vero moda och H&M direkt. Och så måste jag på IKEA hur jag nu ska få med mig allt hem de är nog en större fråga. Men om jag luckades släpa en TV på bussen en vinter så ska jag nog klara de.
"Ingenting är omöjligt, de tar bara lite längre tid."

Nu ska jag kolla klart på Vasaloppet. Sitter faktiskt hemma och kollar, jag är inte på plast fast de kanske är många som skulle kunna tro de. Jag bor ju i trakterna så att säga.

Jag ska faktiskt börja jobba vid tre så jag tar de lugnt nu på förmiddagen. De kommer blli nog jobbigt med mycket folk när jag börjar jobba.


Hoppas alla njuter av vädret, de gör jag!

Puss och Kram YoannaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0