JOFAMA

Nu är det tredje dagen på mitt fjärde jobb och jobbar, jag är på Jofama.
Och det är verkligen super kul. Jag sitter och rita in jackor i deras design program.
Det kan inte blir bättre. Det är dessutom väldigt trevliga och roliga medarbetar.
Nu har jag precis gått hem för dagen. Och så har jag följt med mamma till optiker så som får laga min glasögon som gick sönder igår. Lite jobbigt faktiskt men det är väl bra ändå. Det är bara en lite skruv som har låssnat.
Och nu blir det gymet och löpbandet en stund. Måste ju träna så man kommer i form till sommaren. Eller hur?!

Imorgon åker jag till Karlstad på Wettergrendagen och kommer hem på fredag kväll man måste ju passa på ocj shoppa när man väl är där. Så vi får väl se hur det går för dom tävlande i "Bästa Hantverk".
Jag lägger ut lite bilder från mässan till veckan.

Ha det bra så länge!

Puss och Kram Yoanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0