En dag som alla andra.... eller..

Idag, igår, imorgon. alla ganska lika faktisk. Men ändå ganska olika, jag skulle vilja ha en radikal förändring i mitt liv, det är precis vad jag behöver just nu. Jag kan knappt se skillnad på dagarna. Dom är så himla lika.

Undra vad jag ska kunna göra för att få förändring.

Men om man börjar tänka kanske dom inte är så olika, i dag har jag fått ett nytt uppdrag från en kund. Två stycken MC väskor. De ska bli jättekul, hoppas bara att han blir nöjd me dom när dom blir klara.

Och så va jag i SVD i lördags också. Under kultur och nöjen. Om nu någon har läst de. Kan man ju aldrig så noga veta.

Jaha, jag ska kah göra med i dag då måntro. Träna lite kanske, ja så blir de nog. Lite spinning på de här och jag är helt slut körd. Jo men de blir jättebra. :)

Men nu måste jag sluta så jag hinner dit.

Puss och kram på er!

YoannaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0