Sommar och Sol

Nu sitter man här på butiken och fixar och donar. En ny dag på denna veckan. Man kan ju undra vilka upplevelser som kommer att hända denna vecka.


Sol ute sol inne, sol i hjärta och i sinne!



Men en härlig midsommar var det i alla fall, fast jag jobbade. Slutade när klockan var 22.00 så då var det bara att börja. Och även fast jag var nykter och körde blev det ganska sen.
Det är tur att man är van. :P Kul hade jag då i alla fall!

Om några timmar så får jag åka hem sätta mig i solen. Eller så kanske jag tar en lång cykeltur och hälsar på lite folk. Det får vi se. Man vill ju i alla fall passa på att vara ute nu när det är så härligt.

Sen i kväll ska jag hjälpa mamma med skinnarspelskläderna. Allt måste ju tvättas och packas ihop.
Och när vi är klara med de blir det nog dax för sängen. Ingen lång kväll ikväll heller. För i morgon ska jag till Karlstad. Inte för att jag vet hur jag ska ta mig dit men jag ska vara där senast halv 4 i alla fall.

Nu ska jag jobba lite mer!
Hej Hopp!
Puss och Kram YoannaH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0