Skinnarspelet!

Nu börjar de!!!
Om ca. 40 min ska jag och mamma befinna oss på Orrskogen inför genrepet.
Det är ju nämligen dax för att fixa det sista inför Skinnarspelet i morgon.
Mamma och jag har hand och kostymerna. Så nu är det lite spännande. Hoppas att allt går bra och att det inte är allt föt mycke mygg som ska äta på mig en hel kväll, för de vill man ju inte. Det ska i varje fall bli jättekul. speciellt att få träffa alla igen.
Kalle Moraeus, Meta Roos och Janne Åström m.m



För övrigt har jag varit och presenterat mitt hemliga uppdrag som jag gör åt ett företag.
Och det gick mycket bra, lite så fix bara på skisserna. Sen för vi väl se vad leverantörerna säger. Om dom fixar de.
Längtar tills dom hör av sig efter midsommar om måttlistor och så. Ska bli så kul.

Nu måste jag sticka!

Glad Midsommar på er alla!

Puss och Kram YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0