Onsdag 16/6

Denna dag är som alla andra dagar.
Man vaknar, äter frukost, duschar och åker till jobbet.
Tänk att alla dagar ska bara så lika.
Jag menar, varför skulle det inte kunna hända något annorlunda någon morgon/ dag?
Just nu tycker jag att de ända dagarna går ut på är att vänta på att nästa dag ska bli annorlunda.
Men det blir den inte utan det är lika varje, varje, varje dag.

Det är tur att man jobbar så att man har något tidsfördriv. Fast jag tycker ju om de jag gör. Det är kul att jobba. Men lite spänning i vardagen skulle ju inte skada.

Just nu håller jag på mitt hemliga uppdrag. Så jag måste väl skissa vidare.

Hej hopp gummi snopp! :P

YoannaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0