Nanny på crossbanan

Då kommer man hem efter att ha varit lite nanny på crossbanan där hennes bror åkte.
Ja, eller nanny var jag väl inte heller. Hennes mamma var ju med och jag ville väl mest följa för att jag inte varit på crossbanan innan och ville se hur de funkade.
Var faktiskt ganska intressand, i alla fall de man såg.
Vi får väl se om man kommer dit någon mer gång. Det vore kul att fatta lite mer och kanske känna igen dom som åker så man slipper gissa eller fråga varje gång.
Nu har jag i alla fall ätit och sitter och har precis sett klart på "kniven mot strupen".

Men nu blir den nog sängen.
Det är ju en dag i morgon oxå.



God natt på er alla!

Puss och kram YoannaH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0