Måste ALLT hända på samma gång?

Just nu är det lite mycke måste jag säga. Och då menar jag åt alla håll.
Inte bara de att man ska få ordning på butiken och hemsida. Men ska också ha tid att ha ett förhållande som funkar och ett allmänt bra liv.

Och när allt kommer på samma gång så kan det bli lite stressigt.
Speciellt om man kommer till förhållanden. Det tar ju på en både fysiskt och psykist. Det gäller att man har tungan rätt i mun för att klara av allt man håller på med.

Nu har jag precis skissat klart mitt hemliga uppdrag och sen ska de presenteras på torsdag morgon.
Jag har bara lite små grejer kvar att göra.

När det gäller förhållanden och privatliv måste jag nog ta mig en lite längre funderare.
Man vill ju inte fatta fel beslut. För säger man fel saker eller på fel sätt. Så kan de bli mycket jobbigare åt alla.

Men nu ska jag hjälpa min kära moster att flytta lite saker.

SEE U!!!

 

Puss & Kram YoannaH




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0