Många tankar!

Sitter just nu och funderar på hur jag ska göra med allt.
Känner mig ganska förvirrad.
Och ju mer jag tänker på det ju mer förvirrad blir jag.

Varför kan det inte vara enkelt och lätt.
Just nu hade det varit mycket bättre så. Jag har varken ork eller lust att ta tag i alla problem just nu.
Men å andra sidan så har jag väl inte det någon gång.

Det finns inga bra tillfällen att säga att man inte har ett bra förhållande. Det gör inte de.
Därför kände jag varför inte säga de nu. Det ända jag vet är att jag inte orkar nå som jag har gjort.
Det är inte roligt.

Och i dag måste jag ta tag i det.
Min sambo kommer hem och vi måste prata om hur vi ska göra.
Och det kommer inte att bli lätt men det måste göras.
Det är ingen ide att dra ut på de.

Men det är inte dax att göra förens på eftermiddagen.
Så nu ska jag jobba lite.

Ses senare!
Puss och Kram YoannaH

Kommentarer
Postat av: Mia

Håller tummarna för att det löser sig på ett bra sätt <3

gör inget som inte känns bra, följ hjärtat <3

2010-06-23 @ 14:18:29
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0